FAN Event Nijmegen 21 oktober 2018

De première van de filmische documentaire ‘Friendship’ wordt een van de hoogtepunten van het FAN Event 2018.
De prachtige ‘stills’ hierboven geven een impressie van de film in wording. Filmmaker Martijn Schinkel – bekend van zijn film ‘Lights Crossing” – en producent Tuk Melissen maakten onlangs opnames langs de Waalkade en bij de Oversteek. In de film figureren de heren Leesberg en Otten, die beiden nog levende herinneringen hebben aan de wederopbouw hulp uit Albany. Ook leerlingen uit Nijmegen en Albany doen mee.

Begin september maken we opnames in de VS. Deze productie komt mede tot stand dankzij steun van de Amerikaanse ambassade en de gemeente Nijmegen.Leerlingen van BSO de Oversteek, het Mondial College en het Kandinsky College zijn betrokken bij ons najaars evenement. Wij hopen u dan te mogen begroeten!

Het FAN Event is op zondag 21 oktober 2018,13.30 uur in de Stevenskerk in Nijmegen. Reserveer deze datum alvast in uw agenda! Meer informatie over hoe u zich kunt aan melden leest u in de volgende nieuwsbrief en op onze Facebookpagina.