Vrijheid is voor mij: Vrede, gezondheid en veel geluk

Het is een bijzondere tijd, een tijd waarin we graag dichterbij elkaar komen. Mensen willen graag verbinden en elkaar een hart onder de riem steken. Met kleine dingen ervoor zorgen dat anderen zich minder alleen voelen. Want juist nu is dit belangrijk. Scholieren en jongeren willen daar graag bij helpen! Stichting FAN startte een project met scholen en ouderenzorg  om penvriendschappen te stimuleren. De afgelopen maanden schreven kinderen kaarten naar ouderen. Ouderen schreven terug en zo ontstonden er bijzondere contactmomenten tussen de generaties. Contacten die in deze moeilijke en afstandelijke corona-tijd warm en waardevol zijn.  Op onze Facebook pagina vindt u een aantal prachtige voorbeelden. Dit project werd ondersteund door de Provincie Gelderland en we bedanken de vele partners – scholen en de leerlingen, ouderenzorg organisaties, vrijwilligers-  voor hun betrokkenheid. Small things make a difference”, en om die boodschap te delen kunt u via de link zelf de kaarten downloaden.