FAN fotowedstrijd. PAK JE CAMERA!

De lente is er weer! De oranje FAN-tulpenbedden in hartje Nijmegen gaan dus weer prachtig bloeien. Heeft u ze vorig jaar al gespot?

De vriendschapsband tussen Albany NY en Nijmegen ontstond doordat die Amerikaanse stad Nijmegen hielp in de wederopbouw na de Tweede wereldoorlog. Om te bedanken schonk koningin Wilhelmina 2000 oranje tulpenbollen, een gebaar dat in Albany uitgroeide tot een jaarlijks Tulip Festival. Albany en Nijmegen werden ‘sister cities’. Ter ere van deze historische vriendschapsband nam FAN het initiatief voor bloeiende oranje tulpen in de binnenstad van Nijmegen.  Veel dank aan de gemeente Nijmegen voor het planten op 3 bijzondere locaties.

In de afgelopen weken hebben we ervaren hoe de waarde van vriendschapsbanden en het bieden van hulp aan anderen in nood ten allen tijden terugkeert. Het is daarom des te belangrijker om de bloei van dit historische vriendschapssymbool te vieren. FAN wil dit doen door iedereen op te roepen zijn/haar mooiste foto op te sturen van de Nijmeegse oranje tulpenbedden. Pak je camera en bewonder ze bij de rotonde op de Waalkade-Lage Markt, in de middenberm van de Tunnelweg en bij het Quack-monument!

Stuur je meest FAN-tastische foto (1) vóór 4 mei 12:00 op naar: secretariaat@stichtingfan.nl en maak kans op een leuk prijsje. De winnaar zal dan snel bekend worden gemaakt. Tip: de tulpen zijn op zijn mooist midden/eind april!

Voorwaarden: je stuurt je mooiste foto in (1); stuur je contactinformatie mee; met je inzending geef je toestemming dat stichting FAN je foto kosteloos mag gebruiken voor haar publiciteit en doeleinden van deze fotowedstrijd.